Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Нацюк М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Нацюк М. Б. 
Психологічні передумови формування лінгвосоціокультурної компетентності у майбутніх учителів іноземної мови в процесі читання художньої літератури [Електронний ресурс] / М. Б. Нацюк // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2013. - Вип. 1. - С. 151-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2013_1_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 370.305 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Нацюк М. Б. 
Відбір художніх творів для формування лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх учителів англійської мови в читанні художньої літератури [Електронний ресурс] / М. Б. Нацюк // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2014. - № 1. - С. 249-258. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2014_1_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 430.684 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Нацюк М. Б. 
Методика формування лінгвосоціокультурної компетентності у майбутніх учителів англійської мови в читанні художньої літератури [Електронний ресурс] / М. Б. Нацюк // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 3. - С. 90-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2014_3_17
Визначено основні засади й етапи формування лінгвосоціокультурної компетентності (ЛСКК). Окреслено цілі розвитку ЛСКК на дотекстовому, текстовому і післятекстовому етапах її формування. Рекомендовано виконання проблемно-пошукових завдань у зазначеному процесі. Конкретизовано вимоги до вправ і типологію вправ. Запропоновано систему вправ для формування ЛСКК у читанні художньої літератури.Определены основы и этапы формирования лингвосоциокультурной компетентности (ЛСКК). Указаны цели развития ЛСКК на дотекстовом, текстовом и послетекстовом этапах ее формирования. Рекомендовано выполнение проблемно-поисковых задач в указанном процессе. Конкретизированы требования к упражнениям и типология упражнений. Предложена система упражнений для формирования ЛСКК в чтении художественной литературы. The articles specifies the methodology of linguosociocultural competence of the future English language teachers in the process of reading fiction. The stages and the aim of each stage of linguosociocultural competence development have been distinguished, the demands to the exercises and the typology of the exercises have been defined.
Попередній перегляд:   Завантажити - 285.564 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Нацюк М. Б. 
Проблема формування лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов у контексті сучасних досліджень [Електронний ресурс] / М. Б. Нацюк // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2012. - № 4. - С. 101-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2012_4_19
Досліджено та проаналізовано підходи, які висвітлюють проблему спільного вивчення іноземної мови і культури, зокрема лінгвокраїнознавчий, соціокультурний та міжкультурний підходи, встановлено їх внесок у сучасне трактування лінгвосоціокультурної компетентності. Обґрунтовано базові положення, які є основою формування лінгвосоціокультурної компетентності.Исследованы и проанализированы подходы, которые освещают проблему общего изучения иностранного языка и культуры, в частности лингвострановедческий, социокультурный и межкультурный подходы, представлен их вклад в современное понимание лингвосоциокультурной компетентности. Обоснованы базовые положения, которые лежат в основе формирования лингвосоциокультурной компетентности.The article analyses the approaches which have been studying the problem of the foreign language and culture teaching such as linguistic country studies, sociocultural and intercultural approaches. The input of these approaches into the modern understanding of the linguosociocultural competence has been clarified. The main concepts which should provide the basis of the linguosociocultural competence have been formed.
Попередній перегляд:   Завантажити - 314.248 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Нацюк М. Б. 
Теоретичні основи навчання майбутніх учителів англійської мови читання творів художньої літератури як опосередкованого міжкультурного спілкування [Електронний ресурс] / М. Б. Нацюк // Педагогіка та психологія. - 2015. - Вип. 49. - С. 96-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2015_49_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 403.577 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Нацюк М. 
Лінгвокультурологічні особливості формування лінгвосоціокультурної компетентності у майбутніх учителів іноземної мови у читанні художньої літератури [Електронний ресурс] / М. Нацюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2013. - Вип. 26. - С. 132-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2013_26_44
Попередній перегляд:   Завантажити - 226.403 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Нацюк М. 
Систематизація навчального матеріалу для формування лінгвосоціокультурної компетентності у майбутніх учителів англійської мови [Електронний ресурс] / М. Нацюк // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2017. - № 4. - С. 89-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2017_4_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 319.846 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського